Στην παρουσίαση του branding από τον δήμο Νάουσας είναι αφιερωμένο το πρωτοσέλιδο των "Μακεδονικών Νέων" με τον ευρηματικό τίτλο (δια χειρός...Γιώργο προφανώς) "το
γκιούμι, το τιρμπουσόν, ο κίονας και το φυσικό κάλλος". "Τελικά παραμένει ως έχει" είναι ο δεύτερος τίτλος, που αναφέρεται στην παραμονή του Τμήματος Ασφαλείας Νάουσας
γκιούμι, το τιρμπουσόν, ο κίονας και το φυσικό κάλλος". "Τελικά παραμένει ως έχει" είναι ο δεύτερος τίτλος, που αναφέρεται στην παραμονή του Τμήματος Ασφαλείας Νάουσας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου