Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Αναμνήσεις ζωής!

Αναμνήσεις ζωής, αγαπημένες στιγμές από το παιδικό μου παρελθόν, μου έφερε η φωτογραφία της Χαρούλας. Το παλιό μας μαγαζί με την πάνινη τέντα της "Αλυσίδας", ο μπαμπάς μου, η αδερφή μου και δίπλα το μαγαζί του αείμνηστου Γρηγόρη Γρηγοράκη. Ο νουνός της Δόμνας, εξαιρετικός άνθρωπος και φίλος, ο μαστροΓρηγόρης, που
έδωσε αγώνα για να αναθρέψει την οικογένεια του, την Καλλιώ, που έφυγε και αυτή από τη ζωή και τις δυο κόρες του, την Χαρούλα και τη Βασούλα. Μαζί στις χαρές και τις λύπες Παναγιώτης και Γρηγόρης. Ακόμα ηχεί στα αυτιά του το ρυθμικό τακ, τακ, από το σφυράκι του πάνω στον πάγκο, στον οποίο δημιουργούσε τις ζώνες και τις τσάντες του. "Σφάλει μάστορα" το σύνθημα του τα βράδια, όταν τελείωνε την κοπιώδη μέρα του. Η ζωή που περνά και χάνεται, μια στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται. Αν όλα μένουν εδώ ο Γρηγόρης,( νουνό τον φώναζα και εγώ, τόσο τον αγαπούσα) άφησε τα γήινα γεμάτος καλοσύνη, λίγα χρόνια πριν, εδώ στην πόλη που αγάπησε και έζησε τα περισσότερα χρόνια της ζωής του με την οικογένεια του,επιλέγοντας το 1985 να μετακομίσει στην Πτολεμαΐδα. Ένα κεράκι θα ανάψω σε λίγο στον Αγιαμηνά στη μνήμη του Γρηγόρη, της Καλλιόπης και όλων των ανθρώπων που συντρόφευσαν τα παιδικά μου χρόνια και τώρα βρίσκονται στους ουρανούς. Δεόμενος ο Άγιος Θεός να τους κρατήσει στην αγκαλιά τους, με την ίδια αγάπη που και αυτοί με κράτησαν όταν φορούσα κοντά παντελονάκια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου